خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

۲۱ آذر ۱۳۹۹

/

توسط مدیریت

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

امروزه
که بازی های سبک آنلاین مانند
: کالاف دیوتی ، پابجی ، فری فایر ، کلش آف کلز ، پلاتو و… در عرصه گیم به چشم  آمده اند ، خرید و فروش منابع این دسته از بازی ها در سایت های مختلف مثل mobogamers.ir امکان پذیر می باشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل ، خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید ویباکس فورتنایت ، خرید جم فری فایر و… این دسته از بازی ها بسیار مهیج و سر گرم کننده هستند چون به دست آوردن منابع آنها کاری سخت است. اما شما میتوانید با خرید این دسته از منابع به بازی خودتون شور و هیجان خاصی رو ببخشید.

بازی کالاف دیوتی  که یکی از همین بازی های مهیج و خاص است ، در کمپانی اکتیویژن و با همکاری شرکت تنسنت گیم طراحی و تولید شد.

بازی کالاف دیوتی موبایل در ژانر اکشن و شوتر اول شخص قرار دارد تا حس واقعی تر و زیبا تری
را برای پلیر تداعی کند. گیم پلی این بازی به صورت آنلاین و چند نفره است که همین گزینه ، لذت بازی را برای افراد بیشتر می کند.

بازی کالاف دیوتی موبایل از بخش های: Team deathmatch ، Domination ، Search & Destroy،Frontline تشکیل می شود که هر کدام از این بخش ها در کابین های مختص به خود قرار میگیرند و یک پلتفرم دقیق را به پلیر ارائه می دهند.

این بازی شامل مپ های گوناگون می باشد که دو حالت جدید Crashو Hijached را به تازگی درون مپ های خود قرار داده اند.

ابعاد مپ های بازی برای مسابقه ده نفره به صورت پنج مقابل پنج طراحی شده است. این بازی بخشی به نام Loadouts دارد که افراد می توانند اسلحه

های خود را به صورت دلخواه در پک های مختلف قرار دهند تا از آنها در بازی استفاده کنند. یکی از پر بازدید ترین و معروف ترین بخش های
بازی کالاف دیوتی موبایل بخش
Multipleyer است.

این بازی در اوایلی که تازه به بازار آمده بود ، از ربات در بخش مولتی پلیر استفاده میکرد اما به مرور زمان تعداد پلیر های این بازی زیاد شد و کم کم نقش ربات ها در بازی کم رنگ شد. البته وجود ربات ها در بازی برای بازی کنان مشکلی ایجاد نکرد.

پس از مدتی که بازیکنان لول خود را افزایش دادند و به لول هفت به بالا دسترسی پیدا کردند بخش بتل رویال برای آنها باز می شود.

بخش بتل رویال ساخته شده از ترکیب دو بازی Pubg mobile و Blackout یا همان بازی (Call of Duty : Black Ops4) ساخته شده است.

این بخش از بازی به گونه ای پیش می رود که بازیکن در جزیره ای با زامبی ها به جدال و جنگ می پردازد. این حالت از بازی هم به دو صورت اول شخص و سوم شخص ساخته شده است.

البته نکته مهمی که وجود دارد این است که این بخش از بازی یعنی بتل رویال دارای مشکلاتی از جمله : کمبود تنوع در سلاح ها و دشوار بودن کنترل ماشین برای پلیر می باشد که گفته شده این مشکل به زودی زود برطرف خواهد شد تا رضایت بازیکنان از این بازی حفظ شود.

 بازی کالاف دیوتی موبایل در حال ساخت یک بخش جدید به نام Zombies می باشد که به زودی در آیتم های بازی قرار خواهد گرفت.

و نسخه بازی را کامل تر و زیبا تر می کند تا تنوع بخش های بازی زیاد تر، متفاوت تر و همچنین مجزا تر باشد تا پلیر از بازی های تکراری خسته نشود. این قسمت از بازی سومین بخش از این گیم به شمار می آید.

کنترل بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار ساده است و به دو بخش Simple  و Advanced تقسیم بندی می شود. حالت Simple برای افراد تازه وارد بسیار کاربردی است.

این حالت به گونه ای عمل می کند که وقتی شما روی هدف نشانه گیری می کنید اسلحه به صورت خودکار و اتوماتیک شلیک می کند. یکی دیگر از کاربرد های حالت Simple آشنایی افراد تازه وارد با سبک تیر اندازی بازی است.

و اما حالت Advanced این حالت برای افراد حرفه ای و با تجربه مورد استفاده قرار میگیرد.

این حالت به گونه ای طراحی شده است که افراد می توانند کنترل دکمه ها را به صورت های مختلفی
شخصی سازی یا کاستومایز کنند. سازندگان این بازی به فکر افراد دست چپ هم بوده اند و
گزینه ای را طراحی کردند که افراد چپ دست میتوانند دکمه های بازی را بر حسب عادت و
مکانیزم مورد نظر دسته بندی یا شخصی سازی کنند.

بازی کالاف دیوتی موبایل تفاوت زیادی با دیگر بازی ها دارد و تنوع زیادی در زمینه اسلحه قائل شده است. زیرا هر فرد با ارتقا لول اسلحه پوسته و آیتم های بسیار جذاب و زیبایی را دریافت می کند.

این بازی با ایجاد تفاوت در زمینه های مختلف توانسته است که یک بازی مهیج و جدال های نفسگیری
را در عرصه بازی های موبایلی و آنلاین ایجاد کند.

این بازی پر طرفدار شخصیت ها و کاراکتر های زیادی دارد که در کالین های مشخص شده قرار دارند
و همه و همه به مرور زمان با افزایش لول به دست می آیند.

اما یکی از محبوب ترین و معروف ترین کاراکتر که Ghost نام دارد با خرید بتل پس کالاف دیوتی و خرید بتل پس باندل کالاف دیوتی موبایل به دست می آید.

این دو گزینه ده الی بیست و پنج دلار قیمت داردند. البته تنها امتیاز خریدن سیزن کاراکتر نیست بلکه اسلحه ها و مهمات با ارزش و قدرتمندی را دریافت می کنید که این امتیاز سبب افزایش مهارت شما خواهد شد.

تمامی این آیتم ها و پوسته ها و باکس های جوایز با داشتن سی پی بسیار زیاد امکان پذیز می
باشد. شما دوستان می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت
mobogameres.ir از بهترین تخفیفات و خدمات بهره مند شوید.

بهترین زمان شارژ برای سی پی کالاف دیوتی موبایل از ساعت هشت صبح تا دوازده شب می باشد. همچنین شما میتوانید بتل پس کالاف دیوتی موبایل را با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه از سایت
mobogamers.ir خریداری کنید.

اگر تمایل به دریافت سی پی کالاف دیوتی و بتل پس کالاف دیوتی موبایل دارید میتوانید با
خیالی اسوده خرید خود را انجام دهید. پشتیبان های ما در اسرع به مشکلات شما رسیدگی
میکنند و شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. پس همراه ما باشید تا از بازی
خود بیشتر لذت ببرید.

دیدگاه ها