خرید جم بازی بوم بیچ

۲۸ آذر ۱۳۹۹

/

توسط مدیریت

خرید جم بازی بوم بیچ

خرید جم بازی بوم بیچ و خرید کارگر دوم در بوم بیچ در اعتبار های زیر موجود می باشد :

جم بازی بوم بیچ

در حال حاضر که بازی های موبایلی طرفداران زیادی پیدا کردند بازی های آنلاین هم بسیار محبوب شدند ، از این دسته بازی ها میتوان به خرید جم بازی بوم بیچ ، کلش آف کلنز ، کلش آف رویال اشاره کرد.

البته ناگفته نماند بازی های سبک شوتر هم بسیار بسیار معروف هستند از جمله یوسی پابجی ، سی پی کالاف دیوتی و…. تمامی این بازی ها دارای یک سری منابع هستند که وجود آن ها در بازی حیاطی است و نبود آن ها یک اختلال بزرگ در سیستم بازی ایجاد می کند.

بوم بیچ یک بازی ویدیویی است و به صورت آنلاین پیش می رود. این بازی در سبک استراتژی_ اکشن دنبال می شود. و دارای یک گیم پلی جذاب و خاص است.

این بازی در کمپانی معروف و محبوب سوپر سل طراحی و تولید شده است. کمپانی سوپر سل بازی های محبوبی از جمله سری بازی های جم بازی لردز موبایل ، جم براول استارز و هی دی را تولید و عرضه کردند.

داستان بازی بوم بیچ به این گونه است که شما صاحب یک جزیره هستید و باید با یک سری سازه های دفاعی و سرباز از این جزیره حفاظت کنید. همچنین در اطراف جزیره شما چند جزیره دیگر وجود دارد که تعدادی آدم در آن ها اسیرهستند و شما باید به این جزایر حمله کنید و این اسیران را آزاد کنید. این عمل به افزایش منابع شما کمک بسزا و خوبی می کند.

جم بازی بوم بیچ ارزان

شما یا خرید جم بازی بوم بیچ میتوانید سطح بازی خود را ارتقا داده و از دوستان خود جلو بزنید و بازی لذت بخشی داری را تجربه کنید.

همچنین خرید کارگر دوم در بوم بیچ درسایت موبوگیمرز موجود می باشد. کاربران عزیز می توانید با مراجعه به صفحه خرید جم بوم بیچ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و نیروهای خود را افزایش دهید.

خرید جم در بازی بوم بیچ

بازی بوم بیچ دارای قلعه ها و سرباز ها و کار گر هایی است که همه و همه با خرید جم بوم بیچ امکان پذیر است. منابع این بازی عبارت است از: طلا، چوب، سنگ و آهن البته مهم ترین و اصلی ترین منبع این بازی جم یا همان الماس است که بسیار ارزشمند است و کاربرد زیادی دارد.

الماس در این بازی حکم پول را دارد که با وجود الماس کار ها به سادگی انجام می شود. به طور مثال برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز،خرید منابع بازی مانند چوب و سنگ و آهن مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین الماس در مواردی از جمله تکمیل درستاورد های خاص و رسیدن به نقاط مهم استفاده می شود. خرید جم بازی بوم بیچ ، خرید کارگر بازی بوم بیچ ، خرید کارگردوم بوم بیچ با داشتن الماس امکان پذیر است.

به عبارتی می توان گفت الماس در این بازی حکم قلب را دارد. اما تنها چیزی که در بازی با الماس قابل خرید نیست پاور استون می باشد که برای تقویت جنبه های متفاوت بازی مانند سلامتی نیرو های نظامی، ساختمان سلامت، منابع و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

این بازی حول یک ساختمان اصلی میگردد که تمامی امکانات و نیاز ها در این ساختمان نگه داری می شود. این ساختمان تا لول بیست و سه ارتقا می یابد زیرا مکان مهمی است.

خرید کارگر دوم در بوم بیچ

البته نا گفته نماند که ارتقا این ساختمان به کارگر، منابعی مانند چوب و آهن و طلا و همچنین الماس امکان پذیر می باشد. و تمامی این منابع با خرید جم بوم بیچ ، خرید کارگر بوم بیچ، خرید کارگر دوم بوم بیچ حقیقی می شود.

اما درون ساختمان اصلی سرباز های مهم و منابعی چون سلاح های ناو جنگی، رایفیلمن، هوی، بمباردیر و… نگه داری و محافظت می شوند. این مطالب مختص افرادی بود که از ابتدا با اکانت خود شروع به بازی می کنند.

خرید جم بازی بوم بیچ هم برای دستگاه های IOS و هم Android قابل خرید و دانلود هستند.

اما اگر از ابتدا با اکانت صفر شروع نکرده اید می توانیدخرید اکانت بوم بیچ را جزو یکی از گزینه های مورد نظر خودتون قرار بدید تا بتوانید از شروع کار با یک اکانت قدرتمند گیم پلی بازی را تجربه کنید.
شما دوستان عزیز اگر تمایل به خرید جم بازی بوم بیچ، خرید کارگر بوم بیچ، خرید اکانت بوم بیچ ، خرید کارگر دوم بوم بیچ دارید می توانید به سایت موبوگیمرز مراجعه کنید.

سایت موبو گیمرز دارای ارزانترین قیمت می باشد و با خرید از این سایت از تخفیقات و خدمات مناسب و خوبی برخوردار می شوید. این سایت با پشتیبانی همه روزه در خدمت شماست تا در هر موقع از روز به مشکلات و کار های شما رسیدگی کنند. برای خرید جم و سکه انواع بازی ها می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه ها

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد