خرید سکه بازی پلاتو

۲۸ آذر ۱۳۹۹

/

توسط مدیریت

سکه بازی پلاتو

پلاتو vip

خرید سکه بازی پلاتو ( سکه بازی پلاتو ارزان ) و انتقال سکه در بازی پلاتو در اعتبار های زیر موجود می باشد :

برای اندروید و آیفون

خرید سکه بازی پلاتو ارزان

چگونه سکه بازی plato بخریم؟

پلاتو، برنامه ای است که بیش از 40 بازی، را در خود جای داده است. که می‌توانید به صورت گروهی و با حداکثر 100 نفر از دوستان ، خانواده و یا سایر افراد انجام دهید.
استفاده از این برنامه رایگان است و برای ورود به آن نه به ایمیل و نه شماره تلفن نیاز دارید. در ادامه درباره بازی پلاتو و شیوه خرید سکه بازی پلاتو plato ارزان ، توضیحاتی را ارائه خواهیم.

 

خرید سکه برنامه پلاتو

خرید وی ای پی پلاتو

هر زمانی که فکر می‌کنید از خانه خارج شدن خطرناک است و نیاز دارید که در خانه بمانید ، برای فرار از بی حوصلگی و داشتن سرگرمی ، می‌توانید به سرگرمی های مختلف از جمله بازی خرید جم بازی لردز موبایل ، خرید روباکس بازی روبلاکس و خرید جم بازی فری فایر و برنامه های مختلف و سایر موارد دیگر بپردازید.
در ادامه به معرفی بازی plato که بسیار سرگرم کننده است و ویژگی هایی فوق‌العاده دارد می‌پردازیم و آنچه درباره سکه بازی پلاتو plato و شیوه خرید نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

plato ، برنامه ای است که قابلیت بازی و چت کردن و دوستیابی را همزمان به شما ارائه می‌دهد. این برنامه بدون شک بهترین برنامه برای گپ زدن و انجام بازی های چند نفره با افراد سراسر جهان است.
این بازی که در سال 2014 منتشر گردید ، به بهترین شکل خود را میان بهترین بازی ها جا داده است. plato ، به گونه ای ساخته شده که جوانان 10 تا 13 سال نیز بتوانند از آن استفاده کنند. اما برای انجام این بازی، نظارت والدین حتما توصیه می‌شود.

سکه بازی plato

سکه بازی plato

ویژگی های برنامه plato

ویژگی های منحصر به فرد این برنامه، شما را به تعجب وا می‌دارد. این برنامه برای 24 زبان در دسترس است و هنگام استفاده از آن ، هیچ تبلیغ آزار دهنده‌ای نمایش داده نمی‌شود و محتوای آن فقط بازی و هیجان است.
شاید بهترین ویژگی plato ، این است که برای دسترسی به برنامه به ایمیل، شماره تلفن نیاز ندارید و درباره حریم خصوصی نگرانی ، نخواهید داشت. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است اما دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر با خریدهای درون برنامه ای یا خرید سکه بازی پلاتو ارزان در دسترس است.

پلاتو بیش از 40 بازی گروهی دارد که بدون نیاز به نصب می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ضمن همه بازی های جدید، به مرور به لیست اضافه می‌شوند ، از جمله این بازی ها می‌توان به Table Soccer و Pool و Ocho و Mini Golf و Bankroll و سایر بازی های آنلاین چند نفره دیگر اشاره کرد.
برای انجام این بازی ها می‌توانید گروه هایی با حداکثر 100 نفر از دوستان ، خانواده و یا حتی افراد ناشناس تشکیل دهید و همزمان با چت با آنها بازی کنید.

محیط برنامه پلاتو

زمانی که نیاز به سرگرمی دارید ، به تکنولوژی پناه ببرید

پس از اینکه برنامه را دانلود کردید، هنگامی که برنامه شما باز می‌شود و آن را باز می‌کنید ، صفحه اصلی با دو اتاق گفتگوی پیشفرض ، PlatoBot و PlatoNews برای شما نمایش داده می‌شود. برای ورود به برنامه ، Plato ID برای شما ایجاد می‌شود که تنظیمات مربوط به آن را می‌توانید از بخش Profile در گوشه بالا سمت چپ، تغییر دهید. بخش Profile ، همچنین، بیوگرافی شما و مقدار سکه های شما و نوار پیشرفت هر بازی را برای شما نمایش می‌دهد.
tab دیگری به نام People وجود دارد که به شما امکان می‌دهد، از طریق سایر شبکه های اجتماعی مانند Whatsapp، Facebook و Instagram و یا از طریق Plato ID دوستان خود را به بازی اضافه کنید.
در ضمن امکان ایجاد گروه نیز در همین tab ، امکان پذیر است.

 

خرید سکه در بازی پلاتو

کاربرد سکه در  بازی plato

همانطور که گفته شد این بازی را می‌توانید به صورت رایگان انجام دهید و با دوستان خود نیز چت کنید، اما چنانچه نیاز دارید که در این برنامه به سرعت پیشرفت کنید نیاز به خرید سکه بازی پلاتو plato دارید.
زمانی که وارد برنامه می‌شوید ، تعداد 80 سکه به شما تعلق می‌گیرد و پس از هر برد در بازی نیز تعدادی سکه نیز دریافت می‌کنید ، در ضمن با کامل کردن چالش های روزانه ، نیز تعدادی سکه در اختیار شما قرار می‌گیرد.
اما تعداد این سکه ها که برای ارتقا بازی و ارتقا چت و دستیابی به کلاه و قاب و نشانها و سایر ویژگی های شخصی نیاز دارید محدود هستند و چنانچه دوست دارید که از ویژگی های این برنامه بیشتر استفاده کنید باید اقدام به خرید سکه برنامه پلاتو ارزان نمایید. که در ادامه به روش خرید سکه بازی پلاتو ارزان نیز اشاره خواهد شد.

خرید سکه برنامه پلاتو

انتقال سکه در بازی پلاتو

سکه های مربوط به هر بازی را می‌توانید ، در برنامه پلاتو انتقال دهید. برای انتقال سکه در بازی پلاتو به حساب PC خود می‌توانید از این لینک https://www.youtube.com/watch?v=JMdXc6uxsOw  کمک بگیرید.
که یک لینک آموزشی در یوتیوب است و بر مبنای باخت در هر بازی بر اساس تعداد محدودی سکه است. لینک زیر به شما در انتقال بی خطر سکه ها و به روشی بسیار آسان کمک خواهد کرد. فقط کافی است بر روی لینک کلیک کنید و آموزش را مشاهده کنید.

به طور حتم اگر گیمر حرفه ای هستید و از برنامه پلاتو زیاد استفاده می‌کنید، برای خرید سکه و یا خرید پلاتو وی ای پی اقدام خواهید کرد. چیزی که ما به شما عرضه می‌کنیم ، سکه بازی plato با ارزان ترین قیمت است.
قیمت های ارائه شده در سایت موبوگیمرز و کیفیت خدمات و پاسخگویی ما، بهترین معرف ما به عنوان ، بهترین سایت ارائه خرید های درون برنامه ای و سکه بازی plato است.

دیدگاه ها

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد