خرید یوسی پابجی موبایل

۲۸ آذر ۱۳۹۹

/

توسط مدیریت

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان

خرید یوسی بازی پابجی موبایل ارزان ( خرید UC پابجی کره ) و خرید پرایم پابجی در اعتبار های زیر موجود می باشد :

خرید یوسی بازی پابجی موبایل با ارزان ترین قیمت

PUBG ، بازی است که بیش از 100 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و بازی ای است که بسیار طرفدار دارد. اگر بدون دانش خاص، وارد این بازی شوید اصلا نمی‌توانید پیشرفت کنید. در ادامه هر آنچه درباره بازی PUBG و یا خرید یوسی بازی پابجی موبایل ارزان نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به کلاس آموزشی پابجی موبایل خوش آمدید.


دانستن ، نیمی از جنگ است

به کلاس آموزشی pubg mobile موبایل خوش آمدید. اگر به تازگی شروع به بازی کرده اید و بازیکن ضعیفی هستید، حضور شما در اینجا به معنی پیشرفت تان خواهد بود. ما به بررسی کامل بازی و شیوه خرید یوسی بازی پابجی موبایل ارزان و سایر نکات می‌پردازیم و همانطور که از قدیم هم گفته اند، دانستن نیمی از جنگ و روش پیروزی است. قبل از توضیح نکات بازی ابتدا قانون هایی را برای لذت بیشتر از بازی تعیین کنیم.
1. قانون اول این است که از هدست استفاده کنید، با استفاده از هدست، از فضای اطراف خود دانش بیشتری را کسب خواهید کرد و صدای های بازی را با کیفیت بهتری درک خواهید کرد در ضمن هنگام بازی می‌توانید با هم تیمی های خود ارتباط بگیرید.
2. قانون دوم این است که حتما از میکروفون استفاده کنید. و قانون سوم و مهمترین قانون این است که از این بازی لذت ببرید ، چون این بازی یک بازی آنلاین مداوم است، قبل از شروع بازی از کیفیت اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید.

آموزش بازی پابجی موبایل

آموزش خرید یوسی پابجی

PUBG یا PlayerUnknown’s Battlegrounds بازی است که جهان را به بازی های battle royale کشانده است و بیش از 100 میلیون کاربر فعال در ماه دارد.

بازی های Battle royale اساسا به این معنی است که شما هیچ دوستی ندارید و همه علیه همه هستند. این دقیقا همانند مسابقات Hunger Games هستند که فقط یک برنده دارد و آن برنده است که زنده می‌ماند.
در این بازی شما با هیچ ، شروع می‌کنید و باید اسلحه و تجهیزات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. شما در این بازی در یک جزیره 8 در 8 کیلومتری با 100 نفر حضور دارید و باید سعی کنید تمام دشمنان خود را حذف کنید.
به بازی به اصطلاح last player standing یا آخرین بازیکن زنده خوش آمدید. این بازی سه حالت دارد : انفرادی، دوتایی و تیمی. در حالت تیمی می‌توانید یک گروه چهار نفره با سه بازیکن دیگر بسازید. البته در این حالت باید به تاکتیک های تیمی و همکاری ایمان داشته باشید.

بازی با چتربازی و فرود شما بر روی جزیره آغاز می‌گردد و ماموریت شما این است که هر چه که فکر می‌کنید برای موفقیت لازم دارید را جمع آوری کنید. بدست آوردن لباس، لوازم پزشکی و سلاح، اولین قدم شما برای پیروزی است.

محیط بازی پابجی موبایل

جزیره ای که روی آن فرود می‌آید، ترکیبی از محیط شهری و روستایی است که با توجه به زمان، مساحت آن کوچکتر می‌شود. این کار بازیکنان را مجبور می‌کند که به هم نزدیکتر شوند و کسانی که در بیرون از فضای مجاز بمانند، حذف می‌شوند.
اوج هیجان زمانی است که چندین بازیکن باقیمانده در یک فضای کوچک برای برنده شدن تلاش می‌کنند اگر بازیکن خوبی هستید و تا پایان زنده بمانید، هر بازی تقریبا حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. این بازی توسط Tencent Games منتشر شد و برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز در دسترس است و شباهت زیادی به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید جم فری فایر دارد.

آیا PUBG Mobile رایگان است؟

این بازی برای بارگیری و استفاده رایگان است. سیستم پاداش در بازی وجود دارد که با شرکت و تکمیل چالش ها به شما سکه هدیه می‌دهد ، برای مثال هر روز بازی کردن، طی کردن مسافت های مشخص و زنده ماندن تا یک زمان مشخص ، در ضمن از این به اصطلاح سکه ها می‌توانید برای خرید موارد مختلف در بازی استفاده کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان

مانند هر جامعه ای، بازی ها نیز ارز رسمی خود را دارند. این ارز در بازی یوسی پابجی موبایل نام دارد که برای خرید یوسی پابجی ارزان تا پایان با ما همراه باشید.

تقریبا می‌توانید هر کاری را با UC انجام دهید. خرید لباس، لوازم جانبی، اسلحه و حتی همراه. در ضمن از یوسی به منظور ارتقاء سطح رویال پس الیت یا الیت پس پلاس نیز می‌توانید استفاده کنید. در واقع در سرزمین PUBG Mobile یوسی در هر معامله ای تعیین کننده است و اگر می‌خواهید در این بازی پیشرفت کنید، UC بهترین راه آن است.

راه های زیادی برای دریافت ارز وجود دارد که بی شک آسان ترین آنها خرید یوسی بازی پابجی موبایل ( پرفروش ترین سی پی : خرید 880 سی پی کالاف دیوتی موبایل ) از فروشگاه است. در ضمن باید توضیح داد که ارز های بازی PUBG Mobile ، یوسی و AG نام دارند. AG را می‌توانید با شرکت در رویدادهای مختلف بدست بیاورید ولی برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل باید حتما باید به فروشگاه مراجعه کنید.

با خرید یوسی بازی پابجی ارزان ، می‌توانید موارد مختلفی را از فروشگاه خریداری نمایید، از جمله گنجینه ها، لباس ها، اسلحه، پرایم پلاس پابجی ، خودرو، همراه و حتی احساسات.


روش های خرید یوسی پابجی ارزان

همانگونه که گفته شد روش های مختلفی برای خرید پول بازی pubg mobile وجود دارد که بهترین روش ها در زیر آمده است. روش اول و آسان ترین روش این است که اقدام به خرید یوسی بازی پابجی موبایل نمایید. که با پرداخت هزینه ای مشخص، مقدار مشخصی یوسی دریافت کنید.

روش دوم Bonus Challenge است که شیوه دریافت یوسی در این روش بر اساس موفقیت و پیروزی در رقابت های مختلف است. حتما فکر می‌کنید که با این روش هم می‌توانید بازی کنید و هم یوسی رایگان دریافت کنید، ولی اینگونه نیست و Bonus Challenge فقط در برخی مناطق آسیا در دسترس است.

روش سوم نیز Royale Pass است. می‌توانید با افزایش رتبه خود در Royale Pass یوسی رایگان دریافت کنید ، اما عجله نکنید؛ برای بازی با Royale Pass و دریافت یوسی باید elite pass را برای ردیف های جایزه دار خریداری نمایید.

خرید پرایم پابجی موبایل

رویال پس پابجی موبایل رویدادی است که به کاربران اجازه می‌دهد ماموریت های مختلفی را انجام دهند و جوایز مختلفی را بدست آورند. در پایان هر رویداد، بازیکنان با توجه به رتبه ای که کسب کردند، جوایز مختلفی را دریافت می‌کنند. دو نوع شیوه عضویت در رویال پس پابجی وجود دارد.

یکی به صورت رایگان و دیگری Elite. که در هر دو حالت، برای بدست آوردن ارز و یا امتیاز های خاص باید چالش هایی را انجام دهید و یا در مسابقه های مختلف شرکت کنید. انجام بعضی از ماموریت ها سخت است و بعضی دیگر فقط برای کاربرانی که الیت پس را خریداری کرده‌اند امکان پذیر است. هدفی که شما در این رویداد دنبال می‌کنید، کسب رتبه های برتر است.
البته باید اضافه کرد که تمامی مراحل یوسی ندارند و اغلب، جایزه ها به صورت سکه های رایگان است و فقط بازیکنان برتر هستند که UC و سلاح های برتر و لباس های ویژه را دریافت می‌کنند.

به طور خلاصه، کاربرانی که پرایم پلاس پابجی را خریداری نکرده‌اند نیز می‌توانند از رویال پس پابجی استفاده کنند اما اگر می‌خواهید خرید یوسی بازی پابجی موبایل ارزان را انجام ندهید و یوسی رایگان دریافت کنید باید Elite را فعال کنید.
در ضمن تنها با رسیدن به رتبه 70 Royale Pass است که می‌توانید از پاداش های خود استفاده کنید.

پرایم پلاس پابجی موبایل

همانطور که گفته شد انجام این بازی به صورت رایگان امکان پذیر است. اما اگر تمایل دارید به بخش های قفل شده بازی دسترسی داشته باشید و با انجام چالش ها یوسی دریافت کنید و برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل هزینه نکنید باید اقدام به خرید پرایم پابجی نمایید.

اشتراک های پرایم پابجی موبایل و پرایم پلاس پابجی برای دسترسی بیشتر شما به بازی وجود دارند که می‌توانید هر کدام را با پرداخت هزینه ای فعال کنید.

خرید یوسی ارزان

آنچه برای پیشرفت در بازی و لذت و هیجان بیشتر نیاز دارید، خرید UC پابجی ارزان است. تیم ما تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با ارائه مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها اقدام به خرید یوسی پابجی ارزان نمایید.
سایت موبوگیمرز از ساعت 8 صبح تا یک بامداد برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده ایم تا شما بتوانید بهترین تجربه را از بازی کسب کنید و اوقات خوشی را در بازی بگذرانید.

 

دیدگاه ها

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد